.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟ با پدیده‌ای به نام گسترش روز افزون لشکر گرسنگان مواجه هستیم
شمال نیوز : صالحی‌امیری گفت: باور دارم که ما نیازمند تغییر از وضع موجود به وضع مطلوب هستیم. آیا امروز می‌توانیم با جوانان و زنان در کف خیابان صحبت کنیم؟ آیا انتخابات حاضر باعث وفاق ملی شد؟ آیا شصت درصدی که نیامدند سنخ‌شناسی شدند؟(ادامه)
سجادی وزیر اشتباهی بود/ وزارتش برای ورزش آب نداشت، شاید برای خودش نان داشت/ با حمایت برخی جریان‌های قدرت به وزارت رسید/ اندک اعتبار باقی مانده‌اش در ورزش ایران را هم به باد داد ....(خبر)
(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند. اعضای جدید هیات مدیره مجمع وزرای ادوار انتخاب شدند
شمال نیوز: جمعی از وزرا و اعضای دولت‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، با حضور در مجمع عمومی مجمع وزیران ادوار اعضای جدید هیات مدیره این نهاد را انتخاب کردند.(ادامه)
حکم متهمان پرونده حادثه متروپل صادر شد + اسامی
جزئیات حکم صادره برای محکومان حادثه ساختمان ۱۰ طبقه متروپل آبادان اعلام شد.(ادامه)
قرارداد ویلموتس‌ یک سونامی‌ بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد مارک ویلموتس‌ یک سونامی‌ در ورزش‌ بود که همه باید تلاش کنیم تا نظیر آن دیگر تکرار نشود.(ادامه)
غیبت دوباره یزدانی در کمیسیون ورزشکاران
جلسه فوق‌العاده کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک درحالی برگزار خواهد شد که کشتی‌گیران دوباره غایب خواهند بود. (ادامه)
درباره لغو دیدار ایران و کانادا قضاوت نمی‌کنم
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: اصلاحات آیین نامه را در مجمع انجام دادیم و برداشت ما این است که از این لحاظ هیچ مشکلی برای برگزاری انتخابات نداریم. (ادامه)
نامه صالحی‌امیری به IOC برای برگزاری انتخابات کمیته
رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) خواستار پاسخگویی سریع برای برگزاری انتخابات شد. (ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند. ششمین حضور؛ ایران با شلیک طارمی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راه یافت
تیم ملی فوتبال ایران با گل «مهدی طارمی» برابر عراق به برتری یک بر صفر دست یافت تا مقتدرانه و برای ششمین بار جواز حضور در جام‌جهانی را از آن خود کند.(ادامه)
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند. دولتمردان روحانی کجا مشغول هستند؟ +تصاویر
شمال نیوز : نکته قابل توجه اینجاست که علاوه بر روحانی، اغلب دولتمردان وی به دانشگاه‌ها بازگشته و در حال تدریس هستند.(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
/ ۵۸ کاندیدای رسمی و غیررسمی در آرزوی رسیدن به صندلی «شماره یک» پاستور / محمد جواد آذری جهری و حجت‌الله عبدالملکی از جوان‌ترین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و اسدالله بادامچیان مسن‌ترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ هستند ....(خبر)
/ (ادامه)
سخنگوی دولت : دولت و ملت در سال ۹۹ روزهای سختی را پشت سر گذاشتند/ زمستان برجام به پایان خواهد رسید/ پیش بینی کارشناسان بازار کار برای سال ۱۴۰۰ مثبت می باشد ....(خبر)
(ادامه)
صالحی‌امیری: AFC و فیفا تبانی کردند
رییس کمیته ملی المپیک گفت: تصمیم سلب حق میزبانی از فوتبال ایران کاملا سیاسی است و سکوت فیفا هم نسبت به این اتفاق بسیار معنادار است.(ادامه)
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است. کدام مقامات و چهره‌های سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند؟
ویروس شاید در مرحله ابتلا وزیر و وکیل نشناسد، اما مطمئنا پس از ابتلا، آنچه اهمیت می‌یابد خدمات اجتماعی حاکمیتی، تصمیمات کلان در شرایط بحران، امکانات در اختیار فرد مبتلا، دسترسی به دارو و درمان مناسب است.(ادامه)
کفاشیان: روزهای خوبی برای فوتبال نمی‌بینم
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت که رئیس جدید این فدراسیون نباید این نهاد را سکوی پرتاب خود بداند.(ادامه)


تست کرونا رییس کمتیه ملی المپیک مثبت اعلام شد و فعلا در قرنطینه به سر می‌برد. تست کرونای وزیر سابق مازندرانی دولت روحانی هم مثبت شد
تست کرونا رییس کمتیه ملی المپیک مثبت اعلام شد و فعلا در قرنطینه به سر می‌برد.(ادامه)
هدیه ارزشمند رییس کمیته ملی المپیک به کتابخانه‌های مازندران
رضا صالحی امیری ده هزار جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی مازندران اهدا کرد.(ادامه)
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. جدول وضعیت نمایندگان فعلی در مجلس یازدهم
وزارت کشور اسامی منتخبان مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲۰۸ حوزه انتخابیه را اعلام کرد که حکایت از تغییر چشمگیر مجلس یازدهم و ریزش شدید مجلس دهم دارد. (ادامه)
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. .... بهداد سلیمی: چمدان پر از پول به اردوی تیم‌ملی فوتبال بردند، من هم از کوره در رفتم / باید رکورد رضازاده را پس بگیریم
شمال نیوز : علمی که امروز در اختیار ایرانی ها قرار گرفته است فکر می کنم سال 97 یا 98 با ایوانف به ایران آمد و ما هنوز داریم با آن سیستم و روش جلو می رویم. درست است که ما توانستیم از این طریق نتایج خوبی به دست آوردیم اما نیازمند یک کار علمی هستیم. ....(ادامه)
علی پروین: علیرضا بهترین بازیکن آسیا است
از دروازه‌بان تیم ملی پوش پرسپولیس با حضور رئیس کمیته ملی المپیک و پیشکسوت این باشگاه تقدیر به عمل آمد.(ادامه)
چهره‌های مختلف سیاسی در مراسم ختم دختر ایران در روسیه (+عکس)
مراسم ختم دختر مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در مسجد نور تهران برگزار شد.(ادامه)
اکثر ورزشکاران مازندران شانس المپیکی شدن دارند
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: بیشتر ورزشکاران استان حاضر در تیم های ملی و اماده شرکت در مسابقات کسب سهمیه، شانس المپیکی شدن دارند.(ادامه)
مرحوم کاشانی در ورزشگاه شیرودی تشییع شد
با حضور پرشور دوستان وعلاقمندان مرحوم کاشانی، پیکر این پیشکسوت فوتبال در ورزشگاه شهید شیرودی وسپس روانه بهشت زهرا شد.(ادامه)
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند.

روحانی: اگر با احترام سر میز بنشینند اهل مذاکره‌ایم
رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شویم، گفت: ما اهل منطق و مذاکره‌ایم اگر با احترام کامل و در چارچوب مقررات بین‌المللی سر میز مذاکره بنشینند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کنند. (ادامه)
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست..... اگر اصلاح‌طلبان نبودند، دولت روحانی رای نمی‌آورد/سخنگویی دولت را نپذیرفتم/ امنیتی‌ها در شرایط سخت کشور را از بحران عبور دادند
شمال نیوز : اگر نتوانیم مدیریت کنیم قطعاً دچار بحران می‌شویم. امروز آسیب‌های اجتماعی را در جامعه ایران ببینید؛ محصول همین تغییرات است. شما وضعیت طلاق، خشونت، حاشیه‌نشینی، فساد و ده‌ها مسئله اجتماعی در جامعه ایران را ببینید. مسئله کمی نیست.....(ادامه)
سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو شد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در نشست امروز نصرالله سجادی را به عنوان سرپرست کاروان ایران در المپیک 2020 توکیو معرفی کردند.(ادامه)
واکنش صالحی امیری به اختلاف پاداش بین ورزشکاران
رئیس کمیته ملی المپیک به اختلافات ورزشکاران درباره پاداش به بازیکنان فوتبال واکنش نشان داد.(ادامه)
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است..... شوخی جنجالی وزیر ورزش با لباس یک ورزشکار مازندرانی !
شمال نیوز : این شوخی وزیر که خنده حاضرین در مراسم را موجب شد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد کرد تا آنجا که مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش را وادار به واکنش کرده است.....(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 10 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.